Scenbygge

Hej! :)

Klockan ringde vid halv sex och jag hade inga som helst planer på att gå upp, men insåg att jag var tvungen när pappa och mamma kom in och sa att det var dags att vakna... Däremot så vaknade jag inte ordentligt förräns vid tio ungefär, när vi skulle samlas på nybygget.

Jag trodde jag skulle somna på bussen och ännu värre var det på mattelektionen, det känns som att jag satt helt nergrävd i boken, men på något vis så blev det en hel del tal gjorda. ;) Men det märks att jag inte är van vid att gå upp så här tidigt än... Får hoppas att jag vänjer mig vid detta snart.

I skolan har det inte hänt mycket... Jag åkte på att göra klart "scenen" som ska levereras till något dagis. Jag gjorde klart och skarvade taket och har börjat med listen runt som ska böjas i typ 90 grader. Jag tvivlar på att detta kommer fungera med endast dykert och trälim, men men inte mitt påhitt, utan jag gör som jag blir tillsagd. ;)

Så här såg i alla fall scenen ut, innan jag började arbeta idag. (Detta gjorde vi innan jul)





Förra veckan var det gipsning som gällde och jag hade inte gjort det innan så jag lärde mig en hel del. ;)





Nu har vi ätit lasagne och ska iväg till Äventyrsbadet nu och träna! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0