Sportlov

Hela huset har gått och lagt sig och jag är på väg också, tänkte bara skriva några rader här först... ;)

Första dagen på sportlovet alltså och vad har jag gjort idag? Inte mycket egentligen. Dagen började med att jag vägrade kliva ur sängen, dels för att det var nitton minus grader ute och för att jag hade två mysiga katter i sängen, men runt tio någon gång var jag uppe och satt vid köksbordet och åt färska frallor och flingor.

Sedan har dagen rullat på och jag har varit ute en sväng, kört Bonniers trafikskola, spelat kort med Evelina och vi har även varit ute och gått och matat änderna vid gamla bron.

Imorgon ska jag upp tidigt och iväg till Oskarshamn.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0