Tisdag

Hejhej! :)

Jag är nyss kommen ur duschen och sitter nu här och skriver, samtidigt som jag trycker i mig mackor och pressad apelsinjuice. :P Det behövs efter att man har tränat. ;) Idag sprang jag och cyklade i nästan en timme nere i motionsrummet. :) Det är en väldans lyx att ha det när det är snöstorm och man inte vill gå iväg till gymmet och träna. ;)

Jag gick iväg dit i tighta, tunna träningsbyxor och byggkängorna med gips på. Hahah, det såg lite kul ut. Tur att ingen såg mig...



I skolan hade vi först byggteori och sedan idrott, då hade vi hjärt- och lungräddning. Detta är ju självklart livsviktigt att kunna och vi hade en varsin docka och tränade på, men man kunde ju inte låta bli att skratta för det såg ju lite roligt ut... ;)

Till sist var det ritteknikfördjupning och vi arbetade med att göra uträkningar i Excel och något annat program. Jag var både trött och hungrig och försökte hänga med i allt det Björn gjorde, men det var inte så lätt när Micke och Mattias satt och skrek i örona på mig: "Jooohannaaaaa hjälp mig, jag fattar inte!!!". Jag sa att sa att dom skulle lugna ner sig och försöka hänga med istället när Björn gick igenom, även om det gick väldigt fort... ;)

Nu ska jag snart sova!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0