Det finns inga ursäkter...

...för att INTE träna!

Jag var inte så pepp på att dra iväg på Bodypump när jag kom hem från skolan eftersom jag var trött och frusen, men bestämde mig för att gå ner i motionsrummet. Jag kom nämligen på mig själv med att jag inte har något att skylla på för att inte träna, så jag drog iväg i byggkängorna i snöstormen. Det är bara några meter till motionsrummet, men fy fan vad det blåste och det var typ en decimeter snö att pulsa fram i!

När jag väl kom ner och skulle öppna dörren så var det en halv meter snö upp till dörren, som även hade frusit fast likaså låset också. Jag fick in nyckeln, men kunde inte vrida om den helt. Jag stod där och försökte flera gånger, men utan att lyckas, så jag pulsade upp till lägenheten igen. Ussa sa att hon kunde följa med mig ner och prova med hennes nyckel och även smörja låset, så vi gjorde det och efter mycket om och men kom jag in och kunde träna. ;)







/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0