Effektivitet

Hej! :)

Idag började vi inte förrens vid 13:00, så jag sov till halv tio, så himla skönt! :)

I skolan hade vi först idrott och då var vi på AK gymmet, fy så tråkigt det var och jag vet inte om jag gjorde så mycket egentligen... :P

Till sist var det ställningsbyggnad som gällde och vi skulle egentligen haft det till halv fem, men vi slutade vid halv tre för vi fick reda på om vi klarade provet som vi gjorde förra veckan och vi som hade klarat det fick gå hem. Som Jonas uttryckte det: "Så nu kan du bara gå hem och vänta på att brevbäraren kommer med ställningskortet, Johanna", när jag var inne i lärarrummet och pratade med Mats. :)

Så idag har jag hunnit med att plocka ner allt julpynt och sprungit upp och ner till förrådet med alla lådor. Det finns ju nackdelar med att bo på översta våningen också...

Jag har även varit nere i motionsrummet och cyklat 2,5 mil. 50 minuter tog det och jag trodde att jag skulle spy efteråt, så jobbigt var det... :P Och det kändes ju i rumpan om jag säger så när man har suttit där och trampat i nästan en timme... ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig!

GOD NATT!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0