En timmes skoldag...

Idag skulle vi träffas på konstmuseét vid tio och jag gick hemifrån vid halv och körde verkligen powerwalk dit i snöovädret, men blev ändå lite sen... :P

En glad överraskning blev i alla fall tidningen. Ussa sa: "Ni är ju med på förstasidan!". Jag förstod först ingenting och trodde självklart att hon skojade, men sedan fick jag se en liten bild på oss från i lördags. Jag trodde inte att det skulle vara med i Östran också, utan bara i Nyheterna, så det var ju roligt. :D Innuti tidningen var det ett jättebra reportage om oss, så det blev man ju lite gladare av! :)

Det blev alltså en timmes skoldag och det kändes väldigt onödigt för på konstmuseét hände det inte mycket... ;)

Runt elva mötte jag upp Ussa inne på stan och vi åt kinamat och tittade lite på stan. Jag fick även en pyjamas, handskar, ett skärp och lite underkläder. :)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0