Fredag

Heeej! :)

Inatt har jag sovit tre timmar, så ja man är ju lite seg...

Och skolan var ju även ett måste även om man hade varit ute och rännt hela natten. ;) Först hade vi svenska utan lärare, så det blev inte mycket gjort. Jag fick även ett sms av Becka, som var nöjd med natten och undrade om jag skulle med ut igen till Corehouse om två veckor... Hahaha, hon får aldrig nog... :P Och just då kändes det ju inte så lockande för jag höll typ på att somna i klassrummet, men vi får se hur det blir med det! ;)

Efter det hade vi ESV och då fick vi ett papper som vi kunde göra hemma, så vid tio gick jag hem igen och Ussa skjutsade hem mig till Fliseryd. :)



Nu ska jag byta om och gå ner till sporthallen för ikväll blir det hårdkörning på dansträningen! Imorgon är det uppvisning som gäller! :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0