Helt knäpp skoldag

Först hade vi svenska och jag orkar inte förklara allt som hände, men allting blev så jäkla konstigt och till slut så bara skrattade man åt hela situationen... Men det var egentligen inget roligt, men det blev helt konstigt. Och jag kan väl säga som så att om man inte klarar av sitt jobb för att man har det jobbigt i livet eller liknande så ska man inte heller vara där!

Egentligen skulle vi bara ha svenska imorgon, men eftersom vi blåste estetlärarna tillsammans med B:klassen och alla lärarna fick reda på det, så ska vi ha ESV också... Härligt, härligt! Johanna kommer vara riktigt pigg också! ;)

Nu tänkte jag egentligen gå ner och träna, men eftersom jag har sån fruktansvärd träningsvärk och dessutom har ont i huvudet och fryser, så skippar jag nog det för vi ska ju trots allt ut ikväll! ;)

Isället blir det till att laga mat nu och sedan göra sig iordning! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0