Hur svårt kan det va???

Heeeej! :)

Nu har vi äntligen byggvecka igen, men däremot nytt schema så jag har INTE sovmorgon till klockan tio på måndagar och onsdagar som jag hade förrut, utan istället läser jag matte B i en och en halv timme på morgonen... 

Hittills så tycker jag att matten är helt okej, men alla säger att den blir jättesvår sen, så jag kanske ska hålla tyst. :P

När mattelektionen var slut cyklade jag till nybygget och vi hade samling och fick reda på vad vi skulle arbeta med. Jag hamnde på gipsövningen tillsammans med Simon. Dock så dissdade han mig ganska så snabbt för vi kom inte överrens... Hahah, nej skämt och sido. Han och Elof hade redan börjat på takstolsövningen så dom gör den istället, så jag arbetar själv.Tanken är väl att man ska arbeta mestadels själv, men att vi ändå ska vara två och två för att hjälpas åt, men det går helt okej att vara själv också. ;)

Jag hade börjat att spika upp brädor för Mattias sa hur dom skulle sitta och med vilka mått och så, men när jag tror att jag är klar säger Lasse att det var fel, så jag fick riva det och göra om det, men det blev fel igen och jag tänkte hur svårt kan det vara egentligen??? Spika upp lite brädor med cc30. Sen ber jag Lasse om hjälp igen och säger att jag tror att det blev fel igen och han bara: "Men hur svårt kan det va?". Hahaha, ja sen hade jag Linda Bengtzings låt på hjärnan resten av dagen...

Dock så höll jag inte på att komma hem för när jag var inne i min barrack och skulle hämta min väska, så hör jag en massa dunk på dörren och när jag försöker öppna den så går det knappt för Mattias hade satt en gammal skruttig cykel framför dörren... Jag tänkte vad fasen nu kommer jag inte hem och skrek att han skulle ta bort den genast annnars så skulle det inte blir roligt för honom... :P När jag väl hade kommit ut, så hade han gömmt min cykel bakom "glasskiosken" och växlat typ femhundraelva gånger på den... MEN jag tog mig hem efter mycket om och men, hahah. Men han påstår att jag är "busig", men det är ingenting emot vad dom hittar på... ;)

Nu har jag precis kommit hem ifrån träningen och ska hoppa in i duschen nu!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0