Köldskadad

Hej! :)

Jag sitter här och försöker smälta potatisen och kycklingen som jag åt nyss, samtidigt som jag sakta, men säkert håller på att tina upp efter en dag ute i kylan...

Det är verkligen iskallt inne i bygghallen och det är till och med kallare där inne än ute. Dessutom kan man inte arbeta med handskar på och min jacka är som ett tält så den har jag bara när jag måste, det vill säga när det regnar för jag kan knappt röra mig i den! Man försöker verkligen bita ihop och inte gnälla över kylan och vintern, men det är svårt...

Gipsningen går framåt och inte bakåt, haha. Ja, vad ska jag mer säga. Idag har jag skurit gips, skruvat lite, borrat m.m

Nu ska jag snart gå ner och träna i motionsrummet för jag har ingen större lusta att gå iväg till gymmet i den här förbaskade snöstormen! JAG HATAR SNÖ!!! Det bara vräker ner här nu och jag kan förmodligen inte cykla till nybygget imrogon för då lär jag slå ihjäl mig... Kan det inte bara bli vår?

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0