Lördag

Heeej! :)

Idag har jag  varit ute med mamma och gått i denna extrema kylan. Vi var hos mormor och i affären en sväng.

Sedan övningskörde jag med pappa ut till Sibbetorp och det var väldigt halt och pappa sa att jag skulle köra så fort så att jag kunde stanna om det behövdes, så jag körde i typ 50 km hela vägen... ;)

Vi fixade även till en "rullställning" som Glenn hade byggt eftersom dom håller på att sätta skivor på ena väggen i verkstaden och när det är färdigt så har dom sagt att vi ska ta in min bil. :)

Nu har jag sett på Let´s dance som dom spelade in igår eftersom vi hade dansträning då och det gick väldigt bra. Dessutom så börjar det bli väldigt många nu. Igår var vi cirka 25 i den lilla gruppen och det kändes som att sportallen var full! Vi visste knappt inte vart vi skulle placera alla barnen till slut för det är så himla många! Det är verkligen jätteroligt och jag förstår inte att intresset är så stort i lilla Fliseryd. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0