"Med livet som insats!"

Hahah, ja mycket snö är det som sagt...

Idag på morgonen när jag skulle iväg till nybygget, som ligger typ mittemot Oxhagen försökte jag cykla, men det gick verkligen inte bra, så jag gick med cykeln. Däremot så fick jag se två "fartdårar" som cyklade förbi mig i full fart och jag tänkte hur fan kan dom cykla i det här väglaget och i den farten också. Det roliga var att det var Elof och Simon, haha.

Jag har fortsatt med det där jädrans gipset och det går sakta, MEN säkert framåt. ;)

När vi skulle iväg och äta, så tvivlade jag på att cykla, men försökte ändån med livet som insats. Fy fan vad slirigt det var! Jag trodde jag skulle ramla och slå ihjäl mig när som helst, men vi kom fram utan några brutna ben. :P

När vi skulle cykla tillbaka till nybygget efter lunchen vinglade Simon till och då ramlade Elof pladask ner i snön med cykeln, hahaha. Det såg så himla roligt ut och jag var som vanligt snabbt framme med kameran, fast dom avskyr det... ;)





Mattias och Sonny var på fiket och köpte bullar som Mattias försökte fresta oss andra med, men jag tror inte att han lyckades så bra... :P



Nu ska jag göra färdigt maten och plugga matte!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0