När grannarna tystnat...

Hahah, jag har verkligen brist på en rubrik just nu och därför blev det som det blev, med tanke på att Hägg äntligen har lagt ner sitt jävla spelande för ett tag i alla fall... Han har spelat hela kvällen!

Jag var iväg på Bodyjam förrut och det var lika roligt som alltid och man är verkligen helt slut efteråt. Jag fick även lite mer motion i och med att jag gick dit eftersom jag inte har lust att cykla i detta väglaget, man vet aldrig vad som kan hända när man är så klumpig som mig... :P Men har man bara lite bra musik i öronen, så går det nästan lika snabbt att gå som att cykla. ;)

Nu sitter jag och äter semla efter att ha tryckt i mig macka och färskpressad apelsinjuice. :P

Imorgon börjar jag inte förräns vid ett och går till halv fem, så jag får lång sovmorgon! :D

Nu ska jag plugga vidare på ställningsbyggnaden, det är prov som gäller imorgon!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0