Skola och shopping!

Hejsan! :)

Idag började vi vid tio och hade först byggteori i två timmar.

Efter det var det lunch och sedan idrott. Vi spelade badminton, så för en gångs skull var idrottslektionen rolig. :)

Till sist skulle vi ha ritteknik fördjupning och det är en alldeles ny kurs som startade idag, så vi hade introduktion i hörsalen med B, C och D-klasserna också. Vi blev indelade i fyra olika grupper med fyra olika lärare. Vi ska bland annat arbeta med utsättningar, byggprocessen, ritningar, kalkyl m.m.

Runt tretiden slutade vi och då kom mamma och Albin och hämtade mig och vi åkte in en sväng till stan och kollade lite. Vi åt mat och var även en sväng på Hansa City. Jag hade inte planerat att köpa något, men jag fick ett nytt rött nyckelband av mamma (får väl helt enkelt ge upp Colorama då), underkläder, armband, två träningslinnen och ett par svarta chinos. Dessutom köpte jag ett par skor!!! Helt otroligt, jag som har letat efter ett par vinterskor hela vintern... Och det blev värsta klippet också. Ni kommer inte tro det det här, men dom hade kostat 900 och jag gav 99 spänn för dom! Hahah, det kallar jag fynd. :D

Sedan lämnade mamma och Albin mig i lägenheten och åkte hem till Fliset.

Nu ska jag gå och lägga mig snart! ;)

GOD NATT!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0