Stan med Lollo och Magda! :)

Heeej! :)

Idag har jag varit i Kalmar med Magda och Lollo. Vi gick på stan och hittade en hel del saker... Jag köpte tre par leggings, ett par jeans och en paljett tröja. :P Jag hade planerat att inte köpa någonting, men det är alltid då man hittar en massa grejer.

Hahah, det var en mycket rolig dag och som vanligt så hände det även en hel del; förutom mycket shopping, så blev det bland annat "raggarrunda", spaning på en massa människor, ett fel visade sig vara ett bra fel... :P Dessutom när vi hade sagt hejdå till Lollo och skulle gå till bussen blev vi påflugna av Kalmarposten och fick frågan om vi hade några nyårslöften. Magda svarade att hon inte hade några, men jag sa: "Äta mindre och träna mer". Hahaha, låter som jag försöker banta eller nåt, men jag menar ju att jag inte ska äta så mycket godis och onyttigheter. :P Dessutom blev ju bilden så extremt snygg på oss... :P

Ja, mycket rolig dag var det i alla fall! :D

Magda i sin snygga jacka :)



Sjalen som Lollo och jag fightades om, som till slut blev Lollos... :P




Lollo :)



Tack för en mycket rolig dag! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0