Stan

Hej! :)

Idag är man fortfarande lite så där lagom trött... Mamma fick typ inte upp mig ur sängen idag och jag somnade i bilen på väg till Kalmar. :P

Det blev stan och fika. Jag hittade absolut ingenting förutom en pyjamas och det var väl inte helt fel egentligen... ;) Och sen två prickiga diskborstar också, bra att ha när man väl har flyttat hemifrån. ;)Källaren börjar bli överfull med alla mina och Evelinas flyttlådor. Vi har sparat massa grejer i flera år nu, som vi ska ha när vi får eget boende. Den dagen lär ju bli som julafton för det är en hel del saker och man har typ glömmt bort hälften. :P

Hur som helst: Jag gick och letade efter ett par bra vinterskor också, eftersom det är en hel del snö nu och jag har kommit fram till att jag avskyr vintern och vill ha vår istället... Men inte fan (förlåt svordomen, men jag blev så trött till slut) hittade jag några bra...

Vi var en sväng ute på Modehuset också och IKEA, där vi åt mat. :P

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0