The Trend/ Bistrobar 15/1

Hahahah, ja vilken kväll/natt det blev! :D

Vid tiotiden mötte jag upp Emma och Becka vid centralen. Stackars Cassandra skulle hängt med om hon inte hade varit sjuk och en kompis till Emma också, men hon kunde inte... Så det var vi tre! ;) Och jag lyckades hålla reda på dom, haha! ;)

Vi var på Cafecorner innan och fikade lite.

Sedan när vi väl fick komma in och skulle blåsa, så börjar dom fråga om legg och det var verkligen ingen som hade med sig det och dom tvivlade verkligen på oss! Och jag bara: "Men hallå, jag fyller 18 om en månad!" Svaret jag fick tillbaka var: "Är du verkligen säker på det???". Hahaha, knäppt! :P

När vi väl var inne, så var det helt dött på dansgolvet, så vi var väl bland dom första som dansade. Sen blev det dans, dans, dans, dans och ännu mera dans! Och jag kan säga så här; DET KÄNNS IDAG!!! :P Men sen så blev det JÄTTEMYCKET folk på dansgolvet och trångt som bara den, men det var roligt! :D

Tog några fina bilder med mobilen och kvalitén är ju inte så bra...











/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0