Tisdag

Heej! :)

Idag hade jag som sagt var sovmorgon till ett, lagom lång sovmorgon! ;)

Jag har även fått praktikplats nu på NCC vecka 23 och 24, så det gjorde verkligen min dag! :D Mats har frågat lite försiktigt några gånger "Hur går det med apun, Johanna? Har du hittat någon plats än?". Han vill väl inte verka tjatig, men tycker det är viktigt att vi hittar en bra plats och det var väl inte en dag för tidigt egentligen att jag fick plats nu. :)

Först hade vi idrott i en timme och då hade vi boxning. HAHAHA, säger jag bara! :P

Efter det var det till sist prov i ställningsbyggnad och först fick vi reda på det förra provet som vi gjorde innan lovet. Jag fick 59 poäng och 61 poäng var MVG, så typiskt! Men men, jag antar att ett VG är bra också! ;)

Och det andra provet vi gjorde, ja vad ska jag säga om det... Det var två delar; på det ena fick vi ha en bok till hjälp och de andra delen utan bok, men jag hoppas att det gick bra. Fast trots att man fick ha boken, så blev man lite osäker på en del frågor.

När vi hade slutat gick jag hem och bytte om och gick ner till "motionsrummet" och tränade lite. Sen mitten på december finns det ett rum i ena huset, där man kan träna både kondition och styrka. Jag sprang fem kilometer och cyklade lite mer än en mil på 45 minuter, men jag undrar om det verkligen stämmer??? Hahaha, det låter ju rätt så bra... Trodde att min kondition var mycket sämre, men man glömde liksom bort tid och rum och cyklade och sprang som bara den med musik i öronen. Men jag har rört lite på mig idag också i alla fall och det är ju huvudsaken! :D

Imorgon börjar jag vid tio och går till tolv, har "bara" ESV imorgon. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0