Veckans tråkigaste dag...

...är helt klart söndag!!!

Idag har jag varit duktig och gjort ESV:n (frågor om filmen vi såg och även en utvärdering av hela kursen), gjort en sammanfattning av svenskaboken "Skriet från vildmarken" och det blev verkligen inte bra... Men jag känner verkligen inte för att prestera i svenska för att vad man än gör om man så lägger ner hela sin själ på en uppgift så blir det ändå bara ett G och ja, jag skulle faktiskt säga att jag tycker att det beror MYCKET på läraren, tyvärr...

Jag tror inte att hon gillar mig för att jag är den enda i klassen som vågar sätta ner foten och säga vad jag tycker och tänker. Hon trodde väl antagligen att från början att jag var en liten, söt tjej med flätor i håret som bara sitter och inte säger ett knyst, men det är VERKLIGEN INTE JAG!!! TVÄRTOM, jag har väldigt svårt att sitta och hålla tyst om jag tycker att något är fel. Jag fattar inte hur den "gamla A- klassen" har stått ut... För jag gör det snart inte mer!
Om ni nu tycker att detta är påhopp på personer eller ja, kalla det vad ni vill... MEN detta är min blogg och jag skriver precis vad jag tycker och tänker och skiter fullständigt i vad andra tycker... Jag bloggar inte för att andra ska läsa, utan för att helt enkelt skriva av mig. Dessutom är det kul att gå tillbaka och läsa gamla inlägg. ;)

Hur som helst: Pappa och jag har även gjort säkerhetskontroll på Audin för att jag helt enkelt ska lära mig det och jag har även övningskört med den till och från Sibbetorp och enligt mig gick det faktiskt bra, bättre än vanligt i alla fall, så lite stolt är jag, men bara lite... ;)

Min kusin Emelie fyller även år idag, så vi har vart uppe i Finsjö och firat henne. :)

Den här veckan kommer antagligen bli lika slapp som förra, men det gäller att ta vara på det nu innan vi byter schema.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0