Ändrade planer

Idag var det meningen att gänget som var här i tisdags skulle komma igen, men eftersom vädret är piss så struntade vi i det och tar det en annan dag istället så vi kan bada och grilla. :)

Så jag trodde att det skulle bli en lugn dag och kväll, men inte det inte... Jag har skruvat vårat altantak och ikväll är det Kalmar som gäller. VARFÖR ska jag vara så lättlurad? :P Haha ja det blir nog kul, men som mamma säger: Jag är knappt hemma längre. ;)

Så nu ska jag slänga på mig lite smink, locka håret och hitta nått att ta på mig. Det brukar ta minst en timme och nu blev det ännu svårare när jag tänkte ha jeans, men när jag frågade Jenny så tyckte hon att det blir för varmt för det. Jag får väl helt enkelt blunda och sticka in handen och bara ta nått. :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0