Dom efterfrågade bilderna

Frida och jag har tjata ett ganska så bra tag på Jenny om bilderna som hon tog när vi var hos henne i början utav juni och nu har vi äntligen fått dom, haha. ;)

Jag slänger upp dom här för det är kul att gå tilbaka och titta på sen. Det är nog den främsta anledningen till att jag har den här bloggen och sen kan det ju va kul för dom närmaste att läsa ibland kanske eftersom jag inte alltid bor hemma. ;)























Trots att jag är den lite utstötta "snickartjejen" som går i en helt annan klass, så är jag otroligt tacksam för att ha turen och få lära känna dessa härliga människor. Målarna kallar jag dom av någon konstig anledning. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0