Äntligen ledig!

Heeej! :)

Jag håller på att dö av värmeslag så jag sitter inne en stund nu i detta fina väder. Låg ute i solen en stund, men det går ju knappt! Fast jag ska inte klaga för regn hade inte varit bättre. Det värsta är bara att jag inte vågar bada i Emån för idag när jag vaknade så kändes det som om hela halsen var svullen och jag hade knappt någon röst. Jag har väl kanske badat för mycket... Så idag får jag gå omkring och svettas och hoppas på att halsen blir bättre för jag kan absolut inte vara sjuk i helgen.

Idag var det i alla fall sista jobbdagen och vi jobbade bara fram tills lunch. Sedan blev det smörgåstårta och öl och jag är inte förtjust i något utav detta, men ibland så får man bara tugga och svälja och se glad ut. ;) Haha ja, smörgåstårta är verkligen inte gott, utan antingen så tycker man om det eller inte. Och medans gubbarna drack öl, så drack jag festis. Hahaha, när ska jag växa upp? Förmodligen aldrig. ;) Men som tur är så blir man ju accepterad ändån. ;)

Nu har jag i alla fall fyra veckor ledigt och sedan blir det jobb i två veckor till med kanske övertid också. Så nu ska jag fasen vila upp mig. :P För hela hösten är det NCC som gäller. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0