Fullt upp!

Haha, ja just nu känns min tid dyrbar. ;) Det är mycket som ska hinnas med, men det är väl bara bra egentligen så man inte blir rastlös. ;)

Idag har vi i alla fall börjat med taket på altanen eller ja, alla reglar och det i alla fall. Vi har även målat det mesta och efteråt så var vi vita överallt. Haha, jag kan inte påstå att någon utav oss är så särskilt bra på att måla. ;)

Ett tag var det alldeles för varmt för att va i solen och jobba så då var vi borta vid Emån och badade. Jag har även varit och hälsat på Maja en stund. Hihi, hon är ju så liten och söt och jag har verkligen fastnat för henne. :)

Imorgon hoppas vi på bra väder, vilket det tyvärr inte ser ut att bli. Vi håller i alla fall tummarna för att det blir fint för då kommer "gänget" igen och då blir det bad i åa, haha. :)

Nu ska jag sova!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0