Hemma igen

Hej! :)

Då sitter jag här hemma igen och klagar på värmen. Haha ja, vem gör inte det? :P

Igår så var vi i Mönsterås hos Emma på 18 års fest och senare på kvällen drog vi in till Kalmar. Tanken var att vi som är 18 skulle ut någonstans, men det gick inte så bra. Vi försökte överallt och ville ju såklart hitta något dansställe, men antingen så var det 20 eller 22 års gräns. Hela Kalmar var typ helt dött och det var typ bara en massa medelålders ute. Så till slut så fick vi nog och började skämta om att gå och sätta oss på McDonalds för det händer nog mer där. Haha ja, så vi hamnade där och åt glass och pommes. :P

Några pratglada stockholmare och kalmariter började prata med oss och dom trodde att vi skämtade om våran ålder. Jag såg tydligen ut som 16 (ska jag ta det som en komplimang?) och Emma 23. Haha ja, dom trodde att vi skämtade om allt, fast det hela egentligen var sanning. ;) Jag vet inte hur många gånger dom härmade vad jag sa, men hur kul låter egentligen inte stockholmska? ;)

Sen drog vi runt på Kalmars gator och var hemma vid halv fyra så det var väl kanske ändå lyckat, fast vi inte fick dansa. ;)

Jag ska lägga upp lite bilder senare för nu är det mat. ;)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0