Måndag

Hej hej! :)

Idag sov jag egentligen alldeles för länge. Till halv elva rättare sagt, men har man sommarlov så har man och jag vet ju vad som väntar om tre veckor igen. Nämligen att gå upp vid fem. Fy jag vill inte ens tänka på det...

Struntade i alla fall i frukosten och tog bilen bort till Kvillegärde och hjälpte pappa med farmor och farfars altantak. Vi började med det igår kväll och då sa han att vi skulle gå upp tidigt idag och göra klart det, men jag vägrar att gå upp "tidigt" och istället drog jag täcket över huvudet och somnade om... Fast visst, halv elva var kanske lite väl länge. ;)

Taket blev i alla fall bra och farfar och farmor blev nöjda och det är ju huvudsaken. :)

Annars så har det inte hänt så mycket idag, utan jag har mest tagit det lugnt och pratat lite skånska med skåningen. Hahaha ja, jag tycker det är lika roligt varje gång, så jämt när hon ringer nu så är det skånska som gäller och vänta bara i helgen. ;)

För övrigt så har Albin och jag redan börjat att ladda inför Stockholm, i brist på annat antar jag. ;)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0