"Om man är positiv som fan så går allting bra!"

Javisst är det så, taget från en Ugglalåt. ;)

Jag lyckades nyss med att bränna ner ett dansmedley på skiva som vi ska ha till Fliserydsdagen, så nu är jag faktiskt lite stolt över mig själv. Jag brukar klippa ihop låtar i Windows Movie Maker eftersom jag inte har något bättre program. Däremot så har jag aldrig lyckats med att göra om det till en bättre fil, utan varje gång så har jag dragit med mig datorn ner till sporthallen och krånglat med sladdar och grejer. Nu är dock problemet löst och det kan vara lite roligare att dansa till ett medley ibland istället för att nöta en hel låt. ;)

Magda var här förrut idag och vi gjorde klart danserna till lilla gruppen och vi har även en vers och refräng klar till Starlights så vi är på G nu! ;)

Imorgon kväll kör vi träning! :)

"Allting som jag vill kan jag göra aaaaaaaaaaaaa allt!"

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Tomas Jonsson

Finns ju ingen gilla-knapp på bloggar, så jag får i stället skriva att jag gillar detta. Du och Magda är jätteduktiga med dansgrupperna!

2010-07-27 @ 22:55:48
URL: http://tomasrj.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack så mycket! :) En gilla-knapp borde införas tycker jag. ;)

2010-07-27 @ 23:12:59
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0