Onsdag

Hej! :)

Idag firade vi Albin på morgonen, alldeles för tidigt egentligen så jag gick och la mig sen igen. :P Vad har det tagit åt mig egentligen?

När jag hade ätit frukost och gjort mig iordning var jag hos Magda en sväng. Vi fikade och pratade givetvis en massa (som alltid). Jag var helt inne i en skolkatalog tills Magda utbrast: "Näe Johanna, nu MÅSTE vi göra dansen!" Ojdå, det hade jag fullkomligt glömt eller kanske inte, jag försökte nog bara skjuta upp det. ;) Men om en vecka börjar vi träna igen och då ska det vara så gott som klart, så lite fick vi väl gjort i alla fall.

Ikväll så har vi haft släkten här och det har varit kalas för Albin. Det blev självklart en hel del gos med lilla "Maja" och jag tror jag är fullkomligt nerkärad i den lilla söta katten. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0