Onsdag

Hej! :)

Tur att dagarna går snabbt och det är lika skönt varje dag när man får gå hem ifrån en hel arbetsdag och man känner att man har gjort något bra. :)

Idag så har det väl varit som vanligt; för mycket hantverkare och oljud. Trots att bygget är väldigt stort så trängs vi hela tiden överallt. Ingenstans får man vara i fred. ;) Så idag låg jag på golvet och skar gips och det är inget jag rekomenderar, men vad fasen ska man göra när man inte får plats någon annan stans? Överallt är det elektriker, ställningsbyggare, rörmockare, målare och ja massa andra till. Däremot så är alla jättetrevliga och snälla, men det gäller att kunna anpassa sig. ;)

När vi kom hem så åt vi grillat och mamma och jag var även och badade i Emån. Det var så himla skönt med tanke på värmen som har varit idag. :)

Nu ska jag snart sova! :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0