Ordning och reda

Idag upptog jag städningen som jag påbörjade igår. Garderoberna är rensade och städade, rummet är kliniskt rent och jag har gått igenom varenda vrå och låda, sminklådorna är även rensade, ja det är med andra ord ordning på allt nu. ;) Det var inte en dag för tidigt heller för den delen. :)

Jag kom på mig sjäv idag när jag insåg hur mycket prickigt det är som trängs i mina garderober; kjolar, klänningar, skor, tröjor, väskor, scarfsar, skärp, leggings. Men det blir ju aldrig för mycket, utan om nått år eller så har det säkert fördubblats. ;)

Förrutom att jag ska ha typ världens största pool när jag skaffar mig ett hus, så ska jag ha ett dressingroom också. Haha, hörde  i det? SKA HA! :P Sen är jag nog nöjd. ;)









/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0