Regnet det bara öser ner...

Jag kom hem ifrån Kalmar för en stund sedan och vad ska man nu hitta på mer än att sitta vid datorn, när det är tråkväder?

Igår hade vi i alla fall jättetrevligt. :) Först så hämtade jag upp Victor i Ålem och sedan var vi på Öland och hämtade Jenny. :)

Efter det åkte vi in till stan och först så gick vi till Pipes och satt och pratade lite. Jag tror nog att bartenden trodde att Jenny och Victor körde varannan vatten för när dom beställde något så tog dom alltid isvatten till mig. Haha, till slut så hade jag fått i mig nästan två liter vatten efter alla starka nötter. :P Och det kändes kan jag lova. ;)

Sen drog vi vidare till Bistro en stund, innan vi begav oss hem till lägenheten. :)

Så här såg jag ut igår, orkade inte lägga ner någon större energi. Utan det fick bli en hatt på huvudet. ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0