Söndag

Hej hej! :)

Idag har det blivit en hel del gjort. ;) Vi har rivit av taket på altanen och entrén till källare. Båda två rasade in i vintras, så nu ska det bli nytt igen. ;)

Pappa och jag var även borta i våran skog med allt skräp och höll på att bli uppätna av hundratals blindingar, så till slut fick vi kasta oss in i bilen.

Evelina skulle även lära mig att backa med släpkärran, men det gick inge bra trots att jag gjorde som hon sa. Hahaha, istället fick det bli ett varv runt kvarteret och sedan putta in kärran uppför garageuppfarten. Jag menar varför hålla på och krångla när det är bättre att låta armarna arbeta? ;)

Pappa och jag har även varit borta hos farmor och farfar och börjat lägga på deras nya plasttak.





/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0