Söndag

Hur ska man sammanfatta helgen egentligen???

Det kunde ju inte ha börjat bättre med körkort och allt. ;) Fredagen var även helt klart bäst på Latitud: hyfsade artister och på nattklubben var det drag. Vi stötte på Louise och dom och eftersom dom inte är 18 så kommer dom inte in på den riktiga nattklubben, så vi gick först in på den som var för 7:an och uppåt. Haha, vakterna glodde ju inte lite på oss och det måste sett roligt ut när vi stod där inne och dunkade bland en massa fjortisar. ;)

Istället gick vi in på den andra och vi funderade på hur vi skulle få över Louise och dom. Vi kom på många lösningar; klättra över staket (som Magda och jag faktiskt har byggt;)) eller låna ut våra legg, men dom vågade inte det efter att Markus hade haft värsta föredraget om att dom kunde åka dit och förlora körkortstillstånd m.m. Vi var i alla fall där inne och dansade ett bra tag tills vi blev trötta. :P

Lördagen var inte lika rolig, trots att det var mer folk. Vi åkte hem ganska så tidigt eftersom vi skulle upp tidigt idag och riva allt. Rivningen och städningen gick i alla fall snabbt och vi var självklara nästa år med om det nu blir något igen, vilket vi självklart hoppas. :)

Förrutom detta så har jag väl kört en hel del bil med kanske lite för hög ljudvolym på stereon och en klasskompis till mig har även bott här eftersom han också har varit med på Latitud, så det har med andra ord varit fullt upp. ;)

Några bilder har jag tagit i alla fall ;)







Nu väntar en till vecka på NCC, innan jag får fyra veckors riktigt sommarlov. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0