Tisdag

Jag var på väg att mejla över några bilder till skåningen, men eftersom jag ändå vet att du läser det här Evelina, så kan jag lika gärna lägga upp några här. ;) Jag har gått omkring och pratat skånska halva dagen, så mamma fick typ spunk och rättade varenda mening jag sa. ;) Hon tyckte att jag skulle åka ner till dig istället, Evelina och prata med alla skåningar istället, så jag kommer snart. ;)

Idag har pappa och jag satt dit glaspartierna, så nu börjar det likna något i alla fall. :) Men vi ska som sagt var isolera ena väggen och spika igen med panel och även bygga in allt runt omkring. Förhoppningsvis så blir det skjutpartier också utåt. Sist men inte minst så får vi ju inte glömma den enorma poolen som pricken över i:et, som blir nästa års projekt. ;)











Så nu sitter jag ute på altanen med datorn, lyssnar på lite musik, äter Nonstop och livet känns allmänt bra. ;)

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Evelina

Här finns en massa skåningar men också en redig smålänning :P Tycker att det ser bra ut, Brownie och jag kommer nog sitta och läsa där ute hela helgen!Men det där poolbygget har vi ju pratat om förut och det passar inte med en pool på i vår trädgård! Ha det bra och prata nu småländska så folk förstår dig ;)

2010-07-27 @ 20:39:12
Postat av: Johanna

Haha bra att du står fast för den rediga småländskan. ;) Det är riktigt skönt här ute nu faktiskt så det gör ni rätt i. ;) Pooolen är på G snart! :P



Ha det så bra och Brownie hälsar! :)

2010-07-27 @ 21:02:58
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0