Tisdag

Hej hej! :)

Idag vaknade jag upp på golvet. Ja, jag fick nog igår kväll när det var så jädrans varmt så jag tog bara ett påslakan och en kudde och la mig på golvet och det gick så mycket lättare att somna och slippa svettas ihjäl. :P Pappa däremot undrade vad jag gjorde på golvet när han skulle försöka väcka mig och jag tänkte igår kväll att det kommer bli så mycket enklare att gå upp eftersom jag inte låg så särskilt bekvämt och dessutom måste gå upp och stänga av alarmet, men jag sov så skönt på golvet så det var svårt att gå upp. ;)

Jobbet har varit lika lugnt som vanligt och när vi kom hem så åt vi mat. Sedan så var jag och Evelina i Mönsterås och hämtade mitt körkort och fikade. :)

Jag undrar hur länge jag kommer tycka att det är kul att köra bil?



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0