Torsdag

Hej hej! :)

Idag har det varit väldigt lugnt på jobbet och vi har typ bara brandtätat. :P

När jag kom hem så åkte mamma och jag till Mönsterås och hämtade volvon som har varit på inlämning för rutan var spräckt, men nu är det fixat. ;)

Sen åt vi lite mat och Magda och jag var ute och gick i värmen med Brownie. Jag höll på att få panik när jag höll på att kliva på en orm för fy fasen så äckliga dom är. Det blev även raggarrunda i byn, fast den här gången hittade vi inget att ragga på för ovanlighetens skull. ;)

Efter det var vi och badade i Emån och det var så himla lugnt och skönt där borta. :)

Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp och jobba sista dagen, innan jag får fyra veckors ledighet! :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0