Våran älskade Evelina har blivit skåning...

Kanske inte helt och hållet, men idag tog hon sitt pick och pack och drog iväg med volvon ner till Perstorp. Hon har nämligen fått jobb där som bibliotikare i nästan ett år. Jag gick och skojade lite med henne idag och pratade skånska, det låter ju så kul. :P

Lycka till med jobbet nu, ta det lungt och ragga inte upp halva Perstorp! ;)

Vi saknar dig redan och jag tror jag ska sova hos Brownie inatt så blir hon inte så ensam. ;)

Du är bäst och jag älskar dig!



/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för de fina orden, och det är biblioteksassistent jag ska jobba som ;) Ha det bra och ta hand om Brownie så ses vi på fredag!

2010-07-19 @ 09:40:28
Postat av: Evelina

Tack för de fina orden, men det är biblioteksassistent jag ska jobba som ;) Ta hand om Brownie så ses vi till helgen!

2010-07-19 @ 09:54:15
Postat av: Johanna

Jaja, det är ju typ samma sak (tänkte skriva vikarie ;)).



Ha det så bra! :)

2010-07-19 @ 10:46:47
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0