Ännu mera bilder

Lite fler bilder ifrån dagen och jag kan säga att jag har redan bestämt mig för att åka dit nästa år igen, fast med min egna bil då såklart. ;) Det är faktiskt helt otroligt; av alla bubblor vi såg idag (det var ju en hel del) så var det inte en endaste med "halvautomat". Jag blev faktiskt lite förvånad över det för så ovanligt trodde jag inte att det var, men jag har ju aldrig varit som alla andra och ska gärna ha något ovanligt, så det är ju egentligen bara roligt att det inte finns allt för många. ;)
















































Jag förstår mycket väl om ni tycker det blir alldeles för mycket "bilbilder", men det är ju ett utav alla mina intressen så. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0