"Bugrun"

Idag var jag med Magda, Marcello och Oscar på "Bugrun" i Mantorp. Det var typ "VW-träff" med en massa olika bilar. Vi hann inte ens komma in på parkeringen förrens jag började hoppa upp och ner som en studsboll i bilen. :P Det var en massa bubblor överallt! Åhhhh, jag vill köra bubbla nuuuuuuuuu!!!! Det var faktiskt riktigt jobbigt, när man vet hur jäkla roligt det är att köra och man vet att man har en, men som inte funkar förtillfället...:P

En väldans massa bilder blev det i alla fall, rättare sagt 225 stycken och jag lägger upp några här, men det är alldeles för många för att jag ska orka beskära dom, så ni får ta det som det är. ;)

































/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0