Första dagen på apun

Jag har äntligen kommit hem och det första jag gjorde var att slänga av mig byggkläderna och kasta mig ner på sängen... Haha, så trött är jag just nu. Inte fysiskt, men psykiskt. Det är tusen nya intryck i mitt huvud just nu och en hel del namn och personer som jag borde hålla reda på, men det kommer ta ett bra tag innan jag kan namnen på alla gubbarna. ;) Det är en hel del saker man ska hålla reda på kort, nycklar, kläder, verktyg och jag vet inte vad och bara hitta på hela området känns som en omöjlighet.

Idag så var jag först inne på området och arbetade och efter lunch så skulle alla iväg på möte, så då var jag typ själv kvar och städade på det nya bygget som ska besiktigas imorgon och på onsdag. Alltså det är ett oerhört stort och påkostat bygge och jag har faktiskt aldrig sett något liknande. Snacka om att det har blivit ett miljöombyte för mig, men jag tror faktiskt att jag kommer kunna vänja mig vid detta. Nu blir det fem veckor; två apu och tre sommarjobb och sedan är jag ledig i fyra veckor. Sen får jag se om jag jobbar lite innan skolan och apun drar igång igen. :)

Nu ska jag soooooovaaaaaa....

Haha, näe då kan jag nog inte somna senare, utan det får bli lite mat snart istället. ;)

/Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0