Ibland blir det för mycket...

Jaa så är det och ibland orkar jag inte skriva något här, men jag kanske borde göra det nu. Jag skulle egentligen kunna skriva hur mycket som helst, men det har jag helt enkelt inte tid med. ;)

Apun är i alla fall klar nu och nästa vecka börjar jobbet. Jag tycker det funkar väldigt bra ute på NCC och dagarna går fort trots att det är ganska så lugnt med jobb. Det är lite småpyssel som typ listning, justering utav dörrar och karmar m.m.

Igår var min klassföreståndare Mats och hälsade på och det var väldigt trevligt. Jag visade runt på båda byggena och vi åt lunch med pappa. :) Mats ska även föja upp min apu i höst och han är även min handledare till projektarbetet, så det känns väldigt bra eftersom jag tycker väldigt bra om honom och litar på honom till hundra procent. :)

För övrigt så blev det kanske lite för mycket igår. Det blev för mycket grejer om för många personer och andra grejer som skulle tas in i huvudet. Jag höll nästan på att bli galen där ett tag, fast det är ju egentligen inget ovanligt om man heter Johanna. ;) Evelina sa att jag skulle avreagera mig och det gjorde jag också och hon filmade och det är inget jag är stolt över. Haha, ja fy. Nu orkar jag inte skriva mer strunt som ni egentligen läser helt i onödan.

Imorgon är det skolavslutning och just nu känns inte det så kul faktiskt. Jag kommer helt ärligt sakna skolan och min fina klass. :) Så det gäller att ta vara på morgondagen. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0