Måndag

Hej! :)

Det var riktigt härligt att gå upp vid fem idag igen och slänga på sig byggkläderna. Hehe, eller inte... jag hade gärna sovit en sisådär fyra timmar till eller nått, men det är synd att klaga när man har ett jobb. ;)

Idag har jag känt mig helt lost utan mobilen i fickan, men det blir till och vänja sig. Som vanligt så har det varit ganska så lugnt och jag har drevat dörrar och skruvat en massa. :P Jag kan inte påstå att jag stressar ihjäl mig i alla fall, men det är skönt att slippa behöva göra det ibland. ;)

Jag övningskörde hem i värsta rusningstrafiken och när vi väl var hemma hade jag en fruktansvärd huvudvärk, men det kanske inte var så konstigt när man slarvar med att dricka i den här jädra värmen. :P Jag får bättra mig så jag inte ramlar ihop. ;)

Nu ska jag i alla fall sova!

Godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0