Motvind

Idag så var det sista idrottslektionen på ett bra tag (tack och lov!) och vi fick välja vad vi ville göra. Kristoffer och jag bestämde oss för att paddla kanot och det kan jag säga att jag ångrar så här i efterhand. Vad hände INTE egentligen kan man ju fråga sig. Det var (utan att överdriva) storm och jag vet inte hur många gånger kanoten höll på att välta. Haha, jag måste erkänna att jag var lite rädd och jag trodde aldrig vi skulle komma hem. Vi hade nämligen medvind hela vägen och sen när vi skulle vända så blev det ju givetvis motvind hela vägen hem. Efteråt var armarna som spagetti och jag tror aldrig jag har varit så glad av att sätta ner fötterna på fast mark. Hahaha, jag säger då det. Mycket ska man vara med om! ;)







/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha Ha, jag kan riktigt höra hur du ringer hem och säger att ni har blåst över till Öland! Det hade varit kul :P Ha det bra!

2010-06-01 @ 17:04:29
Postat av: Johanna

Aa visst det, men det var faktiskt inte kul. Jag hade lite smått panik där ett tag, kanoten höll på att välta, svanar attackerade från höger och vänster och vi höll inte på att ta oss hem, men det gick till slut. ;)

2010-06-01 @ 18:10:19
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0