Onsdag

Hej hej! :)

Idag har jag fart och flängt över hela stan och först var det körlektion, så inte blev det någon sovmorgon inte... ;)

Sedan träffade jag Cassandra och vi åt glass, gick på stan och köpte med oss jordgubbar och gick och satte oss i solen vid "Kattrumpan". Så himla gott tyckte vi och satt där och smaskade på jordgubbar tills jag får se en snigel krypandes på min hand. Jag skrek och slängde jordgubben långt åt helvete. Det var ju inte bara en snigel heller, utan fem stycken i botten! Behöver jag säga att både Cassndra och jag var spyfärdiga efter det här? Fy fan alltså, så jävla äckligt! Är det något jag avskyr så är det sniglar. När Louise och jag var 5-6 år så gick vi och plockade dom hemma på gården och la i Jeanetts matlåda. Magda och jag kämpade med att utrota sniglar ifrån kojan i flera års tid och det gick inte särskilt bra, så jag tror jag har fått men för livet.

Trots dom äckliga sniglarna så var det en mycket trevlig dag och bilderna lägger jag upp imorgon eftersom jag är så smart och har fått med mig kameran hit, men inte sladden. :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0