Onsdag

Hej hej! :)

Jag vaknade med världens jäkla värk i armarna och mitt ena ben är typ helt blått. Haha, jag undrar vad vi gjorde igår egentligen... ;)

Först var det i alla fall slutprov i matte B och jag var nätt och jämt vaken, så det gick ju bra. ;) Alltså, det var en sån lättnad när jag hade lämnat in provet för den här jäkla kursen har varit så svår. Jag borde i alla fall få godkänt, men man vet ju aldrig. Jämt när jag säger att det gick bra, så gick det inte bra... :P

Uppe på nybygget rev vi ställningen och städade lite. Vid lunch cyklade jag hem, bytte om och slängde i mig lite mat, innan körlektionen. Det gick också bra i alla fall. Vi var ute och körde på lite "ytterområden" och tränade på allt möjligt. ;)

Nu blir det i alla fall mat snart och det är nog tur det för jag är döhungrig! :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0