Ses vi ikväll?

Johanna har varit i farten igen och busat lite. ;)

När Evelina och jag var ute och gick förrut, så frågade jag på skoj vad jag skulle få om jag tog ner Scottsplanschen på anslagstavlan och hon svarade en glass, så ja vad gör man inte? ;) Mitt i byn stod jag och rev ner den.

Sedan sa hon att jag fick hundra spänn om jag satte upp den på min dörr och sagt och gjort, nu sitter den där. ;)

Jag mms:ade även en bild till de största buggfantasterna som befinner sig på Gotland och jag vet att Erik är lite sugen på Scotts i Långemåla ikväll, så jag skojade om att vi skulle dit och av någon lustig anledning så trodde mamma att jag var påverkad när hon ringde, men Johanna är inte påverkad, men kanske lite busig. ;)







/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0