Skolavslutning

Då så var det äntligen sommarlov! :) Äntligen kanske inte jag ska säga för jag har inte riktigt längtat till det, men det ska väl bli skönt även om det är ganska så mycket dom närmsta veckorna. ;)

Det kändes nästan som ett hån att komma tillbaka till skolan igen i några timmar, efter två veckor ute på apu. När man precis har börjat vänja sig vid att inte gå i skolan med alla härliga klasskompisar och vant sig vid att inte busa och skratta hela tiden, så ska man ses igen för att säga hej och sen hejdå... Det blev mycket prat idag och Mats hade svårt att få ordet. :P

Vi lyssnade även på rektorn, det var musikunderhållning och straffsparkstävling i fotboll mellan alla olika program och jag hann även krama om målarna. :) Mattias, som nyligen fick körkort skjutsade hem mig och vi drog en repa på stan innan och jag vill också ha körkort!!! Sen ska jag fasen ut på turne och besöka allt och alla, haha. :P Kommer inte dom till mig så kommer jag till dom. ;)

Jag kommer sakna er så enkelt är det bara. ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0