Stressig dag

Hej! :)

Jag har nyss kommit hem ifrån stan. Ussa och jag var ute och åt och vi tyckte att det passade bra eftersom jag flyttar hem imorgon igen. :)

Idag har jag fart och flängt över hela stan och jag har varit allmänt förrvirrad (som alltid). :P På morgonen var jag och hämtade verktygslådan och en massa andra grejer i skolan.

Sedan hade jag körlektion och efter det var det prov i naturkunskap och jag lämnade även in arbetet, så nu har mitt huvud tagit sommarlov ifrån skolan. :P Så jäkla skönt alltså! Det är en enorm lättnad just nu kan jag säga... ;)

Nu måste jag hoppa in i duschen och sedan locka håret för ikväll ska jag till Öland. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0