Tisdag

Heej! :)

Tro det eller ej, men jag tog mig upp vid kvart över fem idag också och jag är riktigt jävla stolt över mig själv, med tanke på hur morgontrött jag brukar vara. ;) Förrut så gick jag upp vid sju, men nu ska jag vara på plats och ombytt vid kvart i sju, lite skillnad. ;)

Idag på morgonen tog det typ femhundra år att komma igenom säkerhetskontrollen och det är väl bara till att vänja sig vid det också. Vakten utbrast: "Åh, vad kul att se en "NCC-tjej!". Jag hade knappt vaknat och skulle samtidigt vara trevlig och prata och ta av mig skorna, skärp, alla knivar, hammaren m.m (Ja, man kommer inte ens igenom med en lite skruv i fickan) samtidigt visa kortet och hålla reda på alla väskor. Så det blev lite mycket där för en trött Johanna, men jag tog mig igenom. ;)

Idag så har vi gjort lite allt möjligt; skruvat lite skivor och idag så var det också möte så då fick jag va med och höra allt klagande över lönerna, bland annat. ;)

Just nu känns allt väldigt bra och jag är nöjd med allt. Det är verkligen över förväntan. Det här är första gången jag är på ett riktigt bygge (och ett stort sådant också ;)), så för att vara första gången så är jag faktiskt förvånad. Jag trodde allt skulle vara stenhårt, vilket har visat sig inte vara fallet och det känns redan som att jag är en i gänget. ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0