Torsdag

Hej! :)

Idag har det varit lite mer att göra än igår, då det var väldigt lugnt. Vi har byggt in några trummor och satt i dörrar och nu har jag även tagit helg för den här veckan för imorgon ska jag vara ledig. Det känns lite dumt att ta ledigt en hel dag för att köra en körlektion, men vad ska man göra? Jag vill ju ha körkort och tydligen så fick jag vara ledig när jag ville och behövde för min "chef", så det är ju bra. ;)

Jag undrar vad som ska hända imorgon alltså. Det händer nämligen alltid en massa konstiga grejer på körskolan. Folk följer efter och påpekar min körning och personer försöker ragga upp mig. Hahaha ja senast idag faktiskt när körläraren ringde om tiden imorgon, så var det någon som tydligen hade spanat in mig och han tyckte att jag skulle byta pojkvän. Hahahah, man kan ju inte göra annat är att skratta åt alltihopa! För det första så har jag ingen pojkvän och för det andra så vet jag inte vem den här personen är fast han nämnde namnet.

För någon vecka sedan när jag satt och väntade på att körlektionen skulle börja så började en kille att prata med mig och gav mig hans nummer och sa att jag skulle ringa honom om jag tänkte starta något band!

Vilken intresant fakta ni fick där alltså, men helt ärligt; hur mycket ska man vara med om egentligen??? :P

Så ja, vad kommer att hända imorgon? Spänningen är olidlig. ;)

Idag så tog jag i alla fall tag i mitt liv och bestämnde mig för att ut och springa i skogen med Brownie när jag kom hem, men precis när jag skulle ge mig ut så ringde Mats, så jag blev fast i telefonen i en halvtimme och fick bland annat höra allt om allas apu. Mycket intressant faktiskt. ;)

När jag väl kom iväg så började det att spöregna, men det blev i alla fall en liten runda och det var skönt att få komma ut och rensa huvudet. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0