VI GÖR DET IGEN!!! :D

Ja, fy fasen alltså. Jag blir bara ännu mer peppad för sommarlovet nu; jobb, FÖRHOPPNINGSVIS körkort, Ödängla, en underbar sommar med underbara vänner och framförallt; LATITUD 57! :D

Idag blev det bestämt; Magda och jag ska vara med på festivalen Latitud 57 i år igen! Tydligen så har vi varit "självklara" hela tiden och Christian hade räknat med oss, men det hade jag inte en aning om... :P

Vi var med förra året och hjälpte till med bland annat byggnationen av den stora scenen och nattklubbsområdet och vi var även med och rev alltihopa. Jag kan sammanfatta det hela med att det var väääldigt roligt och vi träffade väldigt härliga människor. :) Så ja, vad ska jag säga mer än att jag ser fram emot det! :D

Dock så har jag varit lite kluven till med tanke på att jag måste ta ledigt ifrån sommarjobbet, men det kommer jag inte ångra en sekund för det är verkligen värt det! :D



Alltså helt ärligt; kan det bli bätte just nu?

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0